Onderzoek toont aan dat vitamine D de kans op kanker kan verkleinen |
|
|
Aan de censuur en onderdrukking op vitamine D komt nu een einde. Hoewel het Institute of Medicine (IOM) en vele instellingen die de kankernindustrie leiden (met inbegrip van de ACS) opzettelijk geprobeerd hebben om het vermogen van vitamine D te bagatelliseren om kanker te voorkomen, heeft een nieuwe studie die verschenen is in het blad Anticancer Research de eenvoudige, krachtige waarheid over vitamine D aangegeven: een typische volwassenen heeft 4.000 - 8.000 IU vitamine D per dag nodig om kanker, MS en type-1 diabetes, te voorkomen en niet de belachelijk lage 400 - 800 IU die aanbevolen is door de Amerikaanse overheid.
Het nieuwe onderzoek werd uitgevoerd door wetenschappers van de Universiteit van Californië, San Diego School of Medicine en Creighton University School of Medicine in Omaha. Het is grensverleggend onderzoek, omdat het de relatie aangeeft tussen de vitamine D dosering en circulerende vitamine D-spiegel in het bloed.
Dit is het begin. Het is cruciale informatie voor de gezondheidszorg revolutie die nodig zal zijn om staten en naties te redden van totale gezondheidszorg faillissement in de komende jaren. Vitamine D een van de eenvoudigste, veiligste en meest betaalbare manieren te zijn om degeneratieve ziekte te voorkomen en op de lange termijn de kosten voor gezondheidszorg sterk te verlagen.
Lees het hele artikel (Engels).
|