Alliance for Natural Health onthult grote leugens in de nieuwste anti-vitamine-studie

E-mail

Het medisch-industrieel complex mag graag banden leggen aan biologische voeding, waarbij elke gelegenheid gebruikt wordt om de effectiviteit van natuurlijke vitamines en voedingssupplementen zwart te maken. Maar de meest recente schrikbarende campagne over de gevaren van het nemen van vitamines en supplementen, die gebaseerd was op een zeer slecht uitgevoerde studie, toont aan hoe zielig dit wanhopig dit corrupte systeem geworden is.

In een recente onthulling verteld de Alliance for Natural Health (ANH) in detail waarom de Iowa Women's Health Study, die werd gepubliceerd in het tijdschrift Archives of Internal Medicine en gebruikt door de mainstream media om aan te geven dat het nemen van vitaminesupplementen verbonden is met vroegtijdige sterfte, in wezen gemanipuleerd is en pseudowetenschappelijke onzin.

Een van de belangrijkste punten in de weerlegging van ANH aan de studie is het feit dat de gegevens moesten worden "gemasseerd" om te komen tot de resultaten die het deed. In het echt ontdekte het onderzoeksteam eigenlijk dat vitamines en supplementen het leven verlengen, niet te verminderen. Maar door het aanpassen van de gegevens om hun vooropgezette doel van het vinden van een verband tussen vitamines en verhoogde sterfte aan te tonen was het onderzoeksteam in staat was om succesvol te komen tot de (zeer magere) anti-vitamine resultaten.